هندبال ساحلی مردان ایران 

جرون خلیج فارس به دور بعدی صعود کرد 



تیم هندبال ساحلی جرون خلیج فارس هرمزگان دور مقدماتی هندبال ساحلی باشگاه‌های کشور را با موفقيت به پایان برد.
به گزارش صبح ساحل، در مسابقات هندبال ساحلی منطقه جنوب کشور که  به میزبانی گناوه بوشهر برگزار شد تیم جرون خلیج فارس هرمزگان  مرحله نخست را با چهار پیروزی و یک شکست به پایان برد.‌ تیم جرون خلیج فارس در گروه اول این رقابت ها با تیم های گناوه، مس کرمان،  نجف آباد اصفهان،  بندر دیلم و بندر بوشهر هم گروه بود که در پایان با اقتدار به مرحله بعدی راه یافت. تیم جرون خلیج فارس در بازی اول خودش دو بریک گناوه میزبان را از پیش رو برداشت. در بازی دوم نماینده هرمزگان دو بر صفر مس کرمان را شکست داد. جرون تنها شکست خود را در این مسابقات در بازی سوم مقابل نجف آباد داشت که دو بر یک مغلوب شد. در بازی چهارم تیم جرون دو بر صفر  بندر دیلم را برد و در آخرین بازی مرحله اول نماینده هرمزگان با دو گل بندر بوشهر از پیش رو برداشت.
در پایان مرحله اول اين مسابقات پنج تیم جرون خلیج فارس هرمزگان،  گناوه، نجف آباد اصفهان،  تیم ملی نوجوانان و هیات هندبال اصفهان به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.‌ تیم هندبال ساحل نیلگون جاسک  دیگر نماینده هرمزگان در این رقابت نتوانست مجوز صعود به دور بعدی را بگیرد. تیم ساحل نیلگون جاسک در این رقابت ها در گروه ب با تیم های دیار کهن جیرفت‌،کنگان بوشهر، تیم ملی نوجوانان و هیات هندبال اصفهان هم گروه بود. 
این مسابقات در دو منطقه شمال و جنوب برگزار شد. در این مسابقات برای تیم جرون خلیج فارس، علی اعظم، فرزاد امانی، وحید هاشمی، مصطفی شیرازی مقدم، حمید رضا حکمیان، سعدی شاه ویسی، محمد علی شاهی، مهدی طبیب زاده، علیرضا جوزری، امیر عباس حیدری نیا با هدایت علیرضا بکماز و سرپرستی محمد عرفان محیا پور لری بازی کردند. محمد علی شاهی مدیر فنی تیم و غلامرضا پورجعفری موسس باشگاه جرون خلیج فارس هرمزگان می باشد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها